Tips voor het bijhouden van je uren

Het klinkt allemaal heel makkelijk, maar voor de meeste is het dat niet: je uren bij houden! Als medewerker of bij je eigen onderneming krijg je ermee te maken.

Waarom?

Waarom moet je nou eigenlijk je uren berekenen? Misschien wel het belangrijkste, je moet dit bijhouden voor de belasting. Je mag namelijk profiteren van verschillende ondernemingsvoordelen wanneer jij aan de urengrens komt. Dit geldt dus ook voor het personeel die je in dienst hebt. Wanneer je namelijk aan deze urengrens komt mag je belastingpapieren invullen. Dit klinkt allemaal heel ingewikkeld maar het is het echt wel waard! Houdt het dus wel echt goed bij want het zou kunnen dat je gecontroleerd wordt hierop.

Hoe?

Maar hoe hou je dit nou het beste bij? Je kunt natuurlijk al je uren en tijden opschrijven maar vaak is dit niet het allerhandigst. Zorg dus dat jij gebruikt maakt van een bepaalde app waar jij jouw tijd kan timetracken. Op deze manier weet je precies hoelang je met iets bezig bent geweest. Uren berekenen? Dat hoeft dan niet meer! Een timetracker houdt namelijk je uren bij en berekend deze automatisch. De tijd van het uren berekenen is dus voorbij!

Tips

Wat handig is tijdens het timetracken is om je tracken bij de tijden te zetten. In de meeste programma’s en apps kun je een korte beschrijving zetten en hier kun je je taak in omschrijven. Daarnaast kun je deze app ook koppelen aan andere programma’s zoals een factuurprogamma bijvoorbeeld, handig!

https://keeping.nl/gewerkte-uren-bijhouden-berekenen

Letselschade Zoetermeer claimen

Heeft u een ongeluk gehad, waardoor u niet meer de dagelijkse dingen kunt doen zoals voorheen? Dan kunt u de hulp inschakelen van een letselschade advocaat. Deze kan ervoor zorgen dat u een vergoeding ontvangt voor de geleden schade, maar ook voor de financiële gevolgen die u in de toekomst ondervindt door het ongeval. Voor een gespecialiseerde advocaat in letselschade Zoetermeer, kunt u terecht bij Thomas van Dijk. Al jarenlang staat hij als letselschade advocaat slachtoffers bij van verschillende soorten ongevallen. Zowel grote als kleinere zaken pakt hij vakkundig aan, zodat u uiteindelijk de gewenste schadevergoeding ontvangt.

Van Dijk letselschade advocaat Den Haag

Samen met zijn collega’s staat letselschade advocaat Van Dijk klaar met professionele juridische steun. Van Dijk legt zich toe op mensen die een verkeersongeval hebben meegemaakt, mensen die fysiek letsel hebben opgelopen door een fout van een arts en slachtoffers van een ongeval in de werkomgeving. Ook wanneer u een whiplash heeft opgelopen, kunt u rekenen op Van Dijk advocaten. Whiplash klachten worden niet altijd serieus genomen, waardoor u als slachtoffer niet sterk staat. Van Dijk is de letselschade advocaat Den Haag en omgeving die zich voor u inzet, zodat u kunt werken aan uw herstel.

Juridische steun op basis van no-cure-no-pay

Maakt u zich zorgen over de hoge kosten die vaak komen kijken bij een advocaat? Dit is tegenwoordig niet meer nodig. Letselschade advocaten werken op basis van no-cure-no-pay. Als u niet de gewenste schadevergoeding ontvangt, hoeft u de advocaat niet te betalen. Zo loopt u niet het risico dat het inschakelen van een advocaat u alleen maar geld heeft gekost. Dit maakt het ook voor mensen met minder financiële middelen mogelijk om de hulp van een advocaat te ontvangen. Meld uw zaak vandaag nog aan op de website, zodat Van Dijk spoedig contact met u op kan nemen.

https://www.letselschadeadvocaatvandijk.nl/

Eén all-in-programma voor roosters, werktijden en andere personeelsgegevens

Een accurate urenregistratie bereik je alleen met een professioneel programma. Software waar je voor zou kunnen kiezen is Shiftbase. De kern is dat je alles online bijhoudt: roosters, contracten, vakantiedagen, uren in de plus en in de min enzovoort. Je logt in met een persoonlijk wachtwoord. Dat kun je vanaf elke willekeurige locatie doen als je maar een pc, laptop, tablet of smartphone tot je beschikking hebt. Het programma is overzichtelijk. De verschillende sjablonen spreken voor zich. Je kunt documenten integreren en vanuit het Shiftbase mailen. Een en ander is zo opgezet dat het geschikt is voor de meest uiteenlopende branches. Denk aan: facilitair, gezondheidszorg, horeca, hotel, Retail en transport.

Een belangrijk onderdeel van Shiftbase is de tijdregistratie app. Je medewerkers kunnen online in- en uitklokken vanaf willekeurig welke plek. Dit kan aan de hand van een IP-adres of een geo-locatie. Minuten en uren worden automatisch afgerond. Vergeet er iemand uit te klokken? Na een bepaalde tijd klokt het systeem de persoon uit. Pluspunt voor jou als leidinggevende is dat je 24/7 zicht hebt op de aan- en afwezigheid van je mensen. Ook zie je in één oogopslag wie er binnenkort op vakantie gaan en waar eventueel gaten vallen in het rooster.

Doordat je precies weet wie er aan het werk waren, zijn en zullen zijn, kun je de loonkosten in de gaten houden. Tussentijdse aanvullingen, aanpassingen en wijzigingen doen, is gemakkelijk.

Ben je benieuwd welke voordelen de shiftbase personeelsadministratie software in jouw specifieke geval zal opleveren? Op korte en op lange termijn? Je kunt het de komende twee weken gaan ervaren. Maak een account aan op shiftbase.com en vraag het gratis Shiftbase proefpakket aan. Voor de duidelijkheid: na deze periode zit je nergens aan vast. Bevalt het niet? Even goede vrienden. Je hebt het in ieder geval geprobeerd. Vragen kun je stellen aan het Shiftbase team. Dat kan online via de chat en ook telefonisch of per mail. De gegevens: +31 23 711 40 54 en info @ shiftbase.com.

 

https://www.shiftbase.com/nl

Waarom kunnen mensen gebruik maken van software bij een uitvaart? Lees het direct door!

Om aan te nemen dat een generiek begrafenisregisterboek voldoende zou zijn, is ouderwets gedacht. De nabestaanden willen de overledenen omhelzen, met briefpapier en aandenkens die hun onderscheidende persoonlijkheid benadrukken en de wereld laten zien wat deze persoon zo bijzonder maakt. Je kunt tegenwoordig ook gebruik maken van software om de uitvaart kosten te verlagen.

  • De groeiende behoefte om een ceremonie volledig te personaliseren, tot aan het registratieboek toe, biedt de professionals in de dodenzorg de kans om hun families de meest passende personalisatieoplossingen te presenteren.

Waarom maken veel mensen gebruik van uitvaart software?

De truc is om een uitvaartprogramma te vinden dat eenvoudig te gebruiken is, goedkoop is en gebruikt kan worden om zelf gepersonaliseerde begrafenisregistratieboeken te maken. Dit is het onderscheid tussen een verbazingwekkend resultaat en een overweldigende taak om af te ronden.

Personalisatie van een begrafenis of crematie is belangrijker geworden

Als het om personalisatie gaat, gaat het om de mogelijkheden. Stationery software die gezinnen meer dan vijfhonderd verschillende sjablonen geeft die de interesses en ook de onderscheidende kenmerken van het leven van een geliefde weerspiegelen, maakt het personaliseren van uitvaartpapier completer.

Met dit soort all-inclusive uitvaartsoftware is het enige wat de uitvaartprofessional moet doen, het bekijken van de keuzes met de familie van de cliënt en het klikken op een paar knoppen. De sjablonen zijn voorgeformatteerd en voorontworpen zodat het afgewerkte briefpapier en de registratieboeken professioneel zijn qua uiterlijk en kwaliteit.

Gemakkelijk te gebruiken software om de uitvaart goed te organiseren

Houd bij de keuze van de software voor uw uitvaartboekjes rekening met de tijd en energie die nodig is om informatie in te voeren en opnieuw in te voeren in verschillende programma’s en stukken individueel briefpapier. Laten we eerlijk zijn; het is gewoon een tijdrovende en zinloze taak om steeds weer dezelfde informatie in te voeren.

  • Voor een eenvoudigere oplossing is uitvaartpapiersoftware die kan worden aangesloten op het reeds aanwezige uitvaartmanagementsysteem, ideaal. Als de gegevens eenmaal zijn ingevoerd, is het niet meer nodig om ze opnieuw in te voeren voor een van de uitvaartpapieren, inclusief het registerboek – klik gewoon op een paar toetsen en u bent klaar.
https://uitvaartpolis-online.com

Belangrijkste voordelen die het VoIP platform voor uw bedrijf biedt

De digitale manier van bellen en gebeld worden is een trend die steeds meer aanhangers krijgt in het bedrijfsleven.

De voordelen zijn legio en bereiken meerdere sectoren. Naast het verlagen van de kosten is het praktischer, wendbaarder en maakt het een grote productiviteitsverhoging mogelijk.

Als u de tool niet kent of bang bent om de verandering in uw bedrijf te riskeren, dan laten wij u zien hoe VoIP platform eenvoudiger is dan het lijkt, wat de voordelen ervan zijn en wat de redenen zijn voor uw bedrijf om in deze technologie te investeren.

Begrijpen wat VoIP is

VoIP staat voor voice over IP. In de praktijk zijn het telefoongesprekken via het internet. Ze werken met software die gebruik maakt van IP-technologie (een internetprotocol) voor spraakoverdracht.

Maar om de kwaliteit en veiligheid te garanderen, is het essentieel om geen fouten te maken bij het kiezen van een VoIP-operator.

Belangrijkste voordelen die het VoIP platform uw bedrijf kan bieden

Lage kosten
Het VoIP platform kan kwaliteit combineren met lage kosten. De waarden per aansluiting zijn veel lager dan die van een conventionele lijn en de gegenereerde besparingen kunnen oplopen tot 70%.

Meer veiligheid
De gesprekken die via het VoIP platform worden gevoerd, zijn veiliger, omdat ze versleuteld zijn en kunnen worden opgenomen.

Met andere woorden, het is praktisch onmogelijk dat informatie verloren gaat door kwaadwillenden. En als het om zaken gaat, is veiligheid ongetwijfeld een onmisbaar item.

Mobiliteit en integratie
Met het steeds snellere gebruik van het internet op mobiele apparaten is het mogelijk om deze technologie overal te gebruiken.

Het VoIP platform maakt de integratie met uw mobiele telefoon mogelijk via toepassingen die op het apparaat zijn geïnstalleerd, zodat uw extensie altijd bij u is.

Verhoogde productiviteit
Zonder zich zorgen te maken over de hogere kosten kan de werknemer effectiever zijn in onderhandelingen op afstand, niet gehaast zijn, in detail uitleggen en klanten bekoren.

Uw routine zal veel effectiever zijn, wat uw resultaten zal verbeteren.

Groter concurrentiepotentieel
Door gebruik te maken van het VoIP platform kan uw bedrijf concurrerender worden, omdat het de kosten kan verlagen en de communicatie met klanten kan verbeteren.

Op deze manier is het mogelijk om de winstmarge te verhogen en het serviceniveau te verbeteren.

Nu u de belangrijkste voordelen van VoIP kent, is het gemakkelijk te begrijpen hoe deze technologie u in staat kan stellen om nieuwe verbindingen te maken, een nieuw publiek te bereiken en nieuwe bedrijven op te richten!

Met veel voordelen en vrijwel geen risico’s is de overstap naar VoIP-telefonie een beslissing die een positieve impact zal hebben op uw bedrijf.