Het wel bekende zoekwoordonderzoek

“iets met zoekwoorden en een onderzoek enzo”. Dat is wat de meeste mensen vaak zeggen als ze gevraagd wordt naar het zoekwoordenonderzoek. Maar vaak weten ze nog helemaal niet dat dit zoekwoordonderzoek in relatie is met internet marketing. Je kunt hiermee gemakkelijk beginnen aan SEO en SEA. Maar hoe zet je dit in? Laten we maar beginnen met SEO. Het is wel handig om te weten wat het doel is van SEO. Met SEO probeer je met een aantal zoekwoorden te scoren in de zoekmachine. Met SEA is dat ook het geval. Bij SEO probeer je organisch vindbaar te zijn terwijl je dat bij SEA doet door middel van adverteren. Dat is ook een prima methode, alleen is de methodiek erachter wat anders. Bij SEA heb je een programma dat Google AdWords heet. Hierin kun je zien of de zoekwoorden goed scoren en of deze niet te duur worden. Je betaald namelijk voor het aantal clicks op de link.

SEO en zoekwoorden

Bij SEO probeer je organisch zo hoog mogelijk goed vindbaar te zijn. Je doet dit door linkjes te plaatsen naar de pagina die jij zo hoog mogelijk in de zoekmachine wilt hebben. Je kunt dit gemakkelijk doen door te linkbuilden. Echter zit hier wel een hele lastige methodiek achter, die bijna niemand kent. Deze methodiek is ook lastig te snappen, dus daarom wordt ook vaak verwezen naar professionele bureaus. Wil je ook aan SEO dan wel SEA doen? Zorg er dan voor dat een professioneel bedrijf dit ook doet. Zij weten waar de verbeterpunten en mogelijkheden liggen.

SEA en zoekwoorden

Bij SEO kijk je veel naar de concurrentie terwijl je bij SEA voornamelijk kijkt naar de CPC. Dit staat voor cost per click. Als iemand dus op jouw link klikt, betaal je een vast bedrag. Voor de online marketing zoek je een online marketing bureau!

http://www.smpa.nl/

Loop geen klant meer mis

De bereikbaarheid van een bedrijf is erg belangrijk en het is erg slecht als klanten geen respons krijgen op e-mails of telefoontjes. De klanten zullen zich ondergewaardeerd voelen. Dit kan uiteindelijk leiden tot het overstappen naar een concurrent. Dit kan funest zijn voor kleine ondernemingen en moet ten kosten van alles voorkomen worden. Klanten die bellen naar je bedrijf zullen waarschijnlijke bestaande of potentiele klanten zijn. In beide gevallen moeten de klanten geholpen worden. Dit zal waarde creëren bij de klant. Klantvriendelijkheid is vandaag de dag erg belangrijk. Een klantvriendelijk bedrijf zal altijd een streepje voor hebben op een bedrijf die dit niet heeft. Het is dan ook erg belangrijk je genoeg aandacht en tijd steekt in je klanten. Helaas kan dit niet altijd gerealiseerd worden door kleine ondernemingen. Dit is erg jammer, want het zijn kansen die je gemakkelijk kunt pakken. Als je de kansen niet pakt en niet veel bezig bent met de tevredenheid van de klant, dan kan je een slecht imago of reputatie opbouwen. Er zal minder snel mond-tot-mond reclame plaatsvinden. Dit is een gemiste kans, want dit is een soort van gratis reclame en bovendien is deze reclame het meest effectief. Zodra klanten het onderling over je bedrijf positief gaan hebben, dan weet je dat de zaken goed gaan.

 

Een oplossing voor dit probleem is het inhuren van een antwoordservice. Dit is een dienst die voor jou de telefoon opneemt. Het is als het ware een goedkoop alternatief voor een vaste telefoniste. Kleine ondernemingen hebben over het algemeen geen budget om een vaste kracht in te huren en een antwoordservice is hier een ideale oplossing voor. www.bizziphone.com is een voorbeeld van zo een antwoordservice. De kosten zijn verdeeld in een klein deel vaste en variabele kosten. Elke maand betaal je een bedrag om je te abonneren op de dienst en per telefoontje betaal je een bedrag.

http://www.bizziphone.com

De verschillende soorten daken

Het dak is een belangrijk onderdeel van het huis, als deze niet aanwezig is komen er verschillende dingen in het huis dat er niet hoort te zijn. Het huis moet in het bezit zijn van een goed dak. Als er door de straten wordt gelopen zijn op de meeste huizen een dakpannen dak te zien, in deze tijd is het de goedkoopste manier om een dak aan te leggen. Naast de dakpannen dak zijn er nog vele andere soorten dat als dak kan worden gebruikt alleen daarvoor moet het juiste materiaal aanwezig zijn. Het is mogelijk om een platte, gebogen of een hoekige dak aan te leggen. 

Het materiaal dat bij de soorten daken is verschillend omdat bijvoorbeeld bij een plat dak geen mogelijkheid is om water af te voeren, de materialen die bij dat dak worden gebruikt maken de afvoer van het water wel mogelijk. Als dit niet zo is blijft het water op het dak liggen tot dat het door de zon is verdampt. Bij een gebogen of hoekige dak loopt het water geleidelijk naar beneden. 

Veel mensen zouden graag als dak een rieten dak willen hebben omdat zij vinden dat het een prachtig beeld oplevert. Ver in het verleden werd je als een arm persoon bestempeld als je een rieten dak had, het riet kon namelijk uit de natuur worden gehaald. In deze tijd is het beeld omgedraaid, het is dan ook een flinke investering om een rieten dak aan te leggen. Als de keus gevallen is om een rieten dak aan te leggen is het verstandig dit door een rietdekker te doen. Een bedrijf als Rietwerk.nl heeft als personeel professionele rietdekkers die weten wat zij doen. Als een dak niet door een rietdekkersbedrijf wordt aangelegd is de kans groot dat de levensduur een stuk korter is, het rieten dak wordt bijvoorbeeld niet op de juiste manier aangelegd.

http://www.rietwerk.nl

Artikel marketing als dagelijkse routine

Artikel marketing is misschien wel het meest intensieve onderdeel binnen internet marketing. Dagelijks artikel marketing is noodzakelijk wanneer u uw websites hoog wilt laten ranken in de zoekmachines. Artikel marketing is een onderdeel van internet marketing (ook wel online marketing genoemd) en een zeer belangrijke ondersteuning om content te publiceren op relevante externe websites binnen relevante categorieën. Met de juiste artikel marketing tool kunnen de teksten worden voorzien van afbeelding en/of video´s en kunnen er links worden gelegd naar uw website(s). Wanneer dit gedoseerd gebeurt en de inhoud werkelijk relevant en telkens weer uniek is en ook nog in relevante categorieën geplaats is, wordt dit gewaardeerd door de zoekmachines met een steeds hogere ranking. Zeker wanneer deze artikelen (en de onderliggende externe website) een sterke autoriteit en vertrouwen (“trust”) heeft.

Artikel marketing en passende teksten

Voor de artikelen ten behoeve van artikel marketing gelden een aantal spelregels. Deze “spelregels” hebben vooral betrekking op de lengte, de relevantie (t.o.v. de website waarnaar het gericht is), de ankertekst, de titel en de headers. Tevens dient ieder artikel uniek te zijn. Zoekmachines houden van content, vooral veel content. Een artikel voor artikel marketing moet op zijn minst 400 woorden bevatten, dit is eigenlijk de minimale lengte waaraan de teksten moeten voldoen. Indien u een website wilt promoten die over artikel marketing gaat, is het van belang dat het artikel ook werkelijk een heel duidelijke relatie met artikel marketing (en daardoor ook met internet marketing moet hebben) moet hebben. Wanneer de relevantie niet te vinden is, het artikel met betrekking tot artikel marketing gaat over koffieautomaten, zal de zoekmachine dit “belonen” met een verlaging van de positie(s). Het is van belang dat er een gevarieerd ankertekst profiel ontstaat. Indien de belangrijkste zoekterm van uw website die u wilt promoten “frankeermachine” is, moet het maximale percentage van deze ankertekst over de gehele linie van gepubliceerde artikelen niet meer dan 5% bedragen. Variatie met het woord frankeermachine als ankertekst is zeer belangrijk, bijvoorbeeld “frankeermachine kopen”, “frankeermachine leveranciers”, enz. als ankertekst is belangrijk.

Artikel marketing en overige zaken

Het is niet onbelangrijk om in de titel van uw artikel de belangrijkste zoekterm (dus de primaire ankertekst in uw artikelen) van de te promoten website in de titel te plaatsen. Wanneer u gebruikt maakt van een goede artikel marketing tool, heeft u de mogelijkheid headers te plaatsten. Header 2 en header 3 kunt u aanleggen. Ook hier geldt dat het goed is wanneer deze zoekterm in de header geplaats is. Zoekmachines belonen het ook wanneer de laatste zin van het gepubliceerde artikel de zoekterm ook nog eens bevat. Dus een artikel over artikel marketing moet eigenlijk de zoekterm artikel marketing bevatten.

 

De inhoud van content marketing

Dit is misschien wel een van de breedste begrippen in de marketingwereld. Niemand weet eigenlijk hoe je de perfecte content creëert, maar er zijn wel richtlijnen hoe je toch content creëert die aanslaat. Vaak willen mensen toch wel iets doen met marketing, en dan is dit toch wel een goede keuze want dit kan erg goed aanslaan mits je het op de goede manier inzet. Het op de goede manier inzetten kun je het beste laten doen door bijvoorbeeld een marketingbureau dat zich ook hiermee bezig houdt. Kijk maar bijvoorbeeld naar bedrijven die content marketing inlaten zetten door andere bedrijven. Bij die bedrijven gaat het vaak toch echt stukken beter. Je ziet het ook echt terug in de cijfers en getallen die worden opgemaakt. Dan kun je toch echt beter een bedrijf inhuren waarbij de cijfers beter zijn dan dat je zelf aan de gang gaat waarbij de cijfers minder zijn. Het verdient zich dan wel weer terug. De keuze is dan vaak aan het bedrijf wat ze willen doen en of ze deze kunsten ook zelf in huis hebben. Vaak is dit niet zo en dan ben je al snel geneigd om toch een bedrijf in te huren.

Wat is content marketing precies?

Content marketing is het maken, aanbieden en verspreiden van content die perfect aansluit op een bepaalde behoefte om zo nieuwe relaties aan te gaan en bestaande relaties te versterken. Dit houdt dus in dat je waardevolle content probeert te creëren voor je doelgroep. Het kan best nog wel lastig zijn want niet iedereen van jouw doelgroep heeft zin in die marketingactiviteiten van jouw bedrijf.

Wie huur je hiervoor in?

Je kunt het beste een marketingbureau inhuren die hier verstand van hebben en weten hoe ze dit moeten inzetten. Vaak weten deze bedrijven als de beste hoe ze waardevolle content kunnen brengen.

http://www.smpa.nl/

Zeg de dode hoek vaarwel

Tijdens de spits is het altijd erg druk op de weg en Nederland en wekelijks gebeuren er ongelukken met soms dodelijke gevolgen. Voor een gedeelte hebben deze ongelukken te maken met de dode hoeken van een auto of vrachtwagen. De dode hoek is een ruimte die je niet kan zien met je spiegels. De dode hoek zijn bij een auto de ruimtes als je over je schouder kijkt. Dit geld voor beide kanten van de auto. Als je deze hoek niet goed checkt bij het uitvoeren van een manoeuvre kan er een zwaar ongeluk ontstaan. De dode hoeken van vrachtwagens zijn nog groter en die moeten extra goed uitkijken bij het uitvoeren van een manoeuvre. Het is dan ook niet heel gek dat veel ongelukken met vrachtwagens gebeuren, want de dode hoeken van een dergelijk voertuig is erg groot.

Tegen dode hoeken valt eigenlijk erg weinig te doen, want een voertuig heeft er over het algemeen 4. Het eerste dode hoekpunt is voor je auto en dan hebben we het eigenlijk over het gebied laag voor je bumper. In principe kan hier weinig gebeuren, behalve dat je een dier aan kan rijden en als je een hoge auto hebt kan je kleine kinderen niet zien. Maar over het algemeen zie je het meeste wat voor je gebeurt. Het tweede punt is achter je auto en is een punt die je niet goed kan zien met je achteruitrij spiegel. En zoals gezegd de twee dode hoekpunten over je schouder naast de auto. Hier gebeuren de meeste ongelukken mee. Dit probleem wordt vaak opgelost met extra spiegels, maar dat werkt toch niet altijd even goed. Een achteruitrijcamera of trailercamera is ander goed alternatief. Je dode hoekpunten zijn dan een stuk beter te zien en met een trailer kan je ook alles goed zien.

http://www.vanzwitserland.nl

Online marketing groeit snel, ook voor gekwalificeerde leadgeneratie

Voor het genereren van leads is online marketing de snelst groeiende vorm van internet marketing, zeker op basis van gekwalificeerde leadgeneratie. Leads moet men genereren om nieuwe klanten te verkrijgen. In Duitsland noemt men dat Kundenakquise. Door de recente technologische vooruitgang is een digitaal tijdperk van marketing aangebroken. Het algemeen verbreide gebruik van internet en andere krachtige nieuwe technologieën heeft grote gevolgen voor kopers en de marketeers die hen bedienen.

Digitale netwerken en gekwalificeerde leadgeneratie

Veel zaken worden tegenwoordig afgehandeld via digitale netwerken die mensen en bedrijven verbinden.

Internet, een groot openbaar web van computernetwerken, verbindt allerlei gebruikers over de hele wereld met elkaar en met een enorm groot reservoir gegevens. Het internetgebruik blijft gestaag groeien. De internetpenetratie van huishoudens in de landen van de Europese Unie varieert. De penetratie is het hoogst in Zweden, waar 75,6 procent van de bevolking toegang heeft tot internet, gevolgd door Portugal (73,8 procent), Nederland (73,3 procent) en Denemarken met een penetratie van 69,2 procent. Er zijn momenteel meer dan 252 miljoen internetgebruikers in de uitgebreide EU, die samen het resultaat van een groei van 167,8 procent tussen 2000 en 2007 voor hun rekening nemen. Zoals je ziet in tabel 18.1 is internetgebruik onevenredig sterk gestegen in de pas toegetreden landen, in het bijzonder Letland, Roemenië, Litouwen, Bulgarije en Tsjechië. Volgens Internet World Stats bedroeg het aantal webgebruikers begin 2007 mondiaal bijna 972 miljoen, een stijging van bijna 700 miljoen in 2004. Volgens een andere bron zal de online populatie in 2010 mondiaal ongeveer 1801 miljoen bedragen. Producten en diensten Nederlanders brachten in 2008 gemiddeld 80 minuten per dag door op internet. Dat is bij een verdubbeling ten opzichte van 2006.

Gekwalificeerde leadgeneratie in andere landen

De Nederlander kijkt gemiddeld 138 minuten via het internet en televisie, leest 15 minuten de krant per dag en 4 minuten in reclamefolders. Het lezen van de krant wordt steeds meer digitaal gedaan met de komst iPads en andere tablets. Binnenkort verwacht zullen de meest recente internetpenetratie gegevens beschikbaar worden gesteld door de EU. Deze getallen zijn in Duitsland nog wat hoger, daarom is Kundenakquise (zoals daar de gekwalificeerde leadgeneratie van leads genoemd wordt) zo belangrijk en succesvol via het internet.

Meer informatie: https://www.virgoleads.com/

Salarisadministratie uitbesteden voor weinig

Ondernemers hebben over het algemeen een erg druk leven en zijn vaak aan het stressen. Een eigen onderneming leiden kost erg veel tijd en investeren in je bedrijf kost niet alleen veel geld, maar kost ook erg veel tijd die veel energie kost. Als ondernemer ben je 24 uur per dag aan het werk en is erg stressvol. Daarom is het belangrijk dat je alle kansen om het gemakkelijker maakt pakt. Er zijn veel verschillende forums waar ondernemers ideeën met elkaar delen om het ondernemen dragelijker te maken. Er worden handige tips met elkaar gedeeld, die je losser in je hoofd te maken of die bepaalde processen gemakkelijker maken. Een voorbeeld van een dergelijk proces is de salarisverwerking. De meeste ondernemers vinden het fijn om dit zelf te doen, maar merken wel dat het ingewikkeld is en veel tijd kost. De meeste ondernemingen hebben te weinig geld om te investeren in een vaste kracht. Is het budget wel aanwezig? Dan kiezen veel ondernemer er alsnog voor het zelf te doen om de kosten te drukken. Helaas is de salarisadministratie van een klein tot middelgroot bedrijf (MKB) erg zwaar en kost veel tijd. 

Een aanrader voor dit soort ondernemingen is het laten uitbesteden van de salarisadministratie. De bedrijven aan wie je het uitbesteedt zijn ervaren bedrijven met specialistische kennis. Deze bedrijven zijn opgericht puur om MKB’s te helpen en deze vervelende taak uit handen te nemen. Het leven van een ondernemer zal een stuk makkelijker worden voor weinig geld. Het bespaart een hoop tijd en die tijd kan je stoppen in andere nuttige dingen. Loonbureaus werken met een online salarisadministratie. Op deze manier kunnen de werknemers en jijzelf eenvoudig online alles vinden wat te maken heeft met de administratie.

http://www.cbbs.nl

Zwemmen wanneer jij wilt

Wanneer het lekker weer wordt in Nederland wil je natuurlijk gebruik kunnen maken van dat prachtige zwembad in je tuin. Je lamellenafdekking kunnen weer van je zwembad af en het zwembad kan weer gevuld worden met water. Het is natuurlijk ook mogelijk het water in je zwembad te laten tijdens de herfst en winter. Dit heeft wel een aantal nadelen. Om je zwembad schoon te maken kost dan erg veel tijd, want er kunnen in de loop van de tijd veel bacteriën in komen. Als zwembadeigenaar heb je hier natuurlijk geen zin in.

Als je ervoor kiest zwembad lamellen te gebruiken, dan blijven er een hoop bacteriën en andere vervelende voorwerpen uit je zwembad. Als het gevroren heeft dan is de kans aanwezig dat het water is bevroren. Het is daarom verstandig elk jaar als de zomer begint vers water in je zwembad te doen. Je weet dan zeker dat je water helemaal schoon is en erg geen vervelende voorwerpen of bacteriën inzitten. Het is vaak ook nog een hele klus warm water in je zwembad te hebben. Het meest logische is het zwembad laten verwarmen door de zon, maar in Nederland kan dat nog wel eens een probleem zijn.

Hier komt helaas ook een probleem bij kijken, want de zwembad lamellen moeten eraf anders kan het water niet opwarmen. De meeste lamellen laten de zonnestralen niet door, maar er zijn vandaag ook andere zwembad lamellen die dit wel doen. Zogenaamde solar lamellen polycarbonaat laten de warmte wel door en verwarmen je zwembad. Dit soort lamellen houden de warmte ook vast, waardoor het zwembad langer warm blijft. Dit is erg handig als er een tijd geen zon is, maar je wel graag wilt zwemmen in een lekker warm zwembad.

http://www.lamellenafdekkingen.nl

Iedere dag genoeg topvitamins

In het dagelijkse leven is er te weinig aandacht voor vitaminen terwijl dit de invloed kan uitoefenen op het humeur en de gezondheid. Het maakt je sterk maar ook gezond. Vitamines zijn nodig voor het lichaam maar ondanks de bewustheid wordt er te weinig gelet op wat we aan vitamines binnen krijgen.

Vitamine D wordt aangemaakt door je lichaam maar er zijn ook vitaminen die niet door het lichaam aangemaakt kunnen worden. Vitamine C kan alleen aangemaakt en aangevuld worden door het nuttigen van de juiste voedingsmiddelen, dit zijn groenten en citrusvruchten. Om een beeld te schetsen hoe belangrijk vitamine C is, het is betrokken bij 800 chemische processen die in het lichaam voorkomen. Het is verantwoordelijk voor het immuunsysteem, bloedvaten, botten, kraakbeen, tandvlees, huid, tanden, zenuwstelsel, vermoeidheid, ijzeropname, voorkomt stress en het zorgt voor een psychologische werking. De conclusie kan dus getrokken worden dat vitamine C noodzakelijk is voor het lichaam.

Het kan voorkomen dat er geen tijd of niet gemakkelijk is om te letten wat je aan vitamines binnen krijgt. Bij het boodschappen doen hangt er van te voren een gehele voorbereiding aan vast, wat wil ik eten en in welke producten zitten welke vitamines. Topvitamins is de oplossing om deze moeite te besparen en gemiste vitaminen aan te vullen. Dit is een vorm van inname van de supplementen zodat de vitamines in het lichaam worden aangemaakt. De gedachte over het innemen van supplementen is vaak negatief, dit heeft te maken omdat zij denken dat dit een geen natuurlijke aanvullingen zijn terwijl dat wel zo is.

http://www.topvitamins.nl

Behandeling van Migraine

Opeens uit het niets heftige hoofdpijn. Uw hoofd klopt en u bent misselijk. Dan kan het dat u last heeft van migraine. Migraine is een heftige hoofdpijn die komt in een zogenoemde: ‘migraineaanval’. Wanneer deze migraineaanval u overkomt kunt u last krijgen van hoofdpijn en misselijkheid dat soms leidt tot overgeven. Er zijn vele vormen van migraine en daarom ook veel verschillende symptomen. Daarnaast verschilt het enorm per persoon hoelang een migraineaanval duurt. Dit kan variëren van een paar uur tot een paar dagen. Meestal duurt een aanval maximaal een dag.

Migraine heeft vele oorzaken. In de meeste gevallen is migraine erfelijk, in deze gevallen heeft u vader/moeder of grootouders deze migraine dus ook gehad. Factoren zoals stress en vermoeidheid kunnen ervoor zorgen dat er een migraineaanval ontstaat. Het vermijden van deze factoren beïnvloedt vaak niet de migraineaanvallen. Veel patiënten zeggen zelf dat hun voedsel gebruik grote invloed heeft op de aanvallen, dit is helaas nog niet wetenschappelijk bewezen.

Migraine is erg vervelend en kan gevolgen hebben voor uw gemoedstoestand. Een behandeling voor migraine zou daarom voor vele mensen erg fijn zijn. Behandeling migraine kan op verschillende manieren.

Botox tegen migraine: Een goedgekeurde behandeling is tegenwoordig Botox. Dit lijkt een vreemde oplossing, maar het helpt wel degelijk. Een oorzaak bij migraine is namelijk het onnodig aanspannen van spieren, met behulp van Botox kunnen deze spieren zich weer ontspannen. De Botox kan gebruikt worden in verschillende delen van het lichaam.

Ten eerste het voorhoofd: De botox verslapt de voorhoofdspieren. Dit leidt tot minder spanning in het hoofd, de nek en de schouders.

Ten tweede Nek en achterhoofd: Deze injecties zijn vooral effectief wanneer de pijn uit de nek naar het hoofd stijgt.

Als laatste de slapen van het hoofd: Deze injecties worden in enkele gevallen gegeven.

Door de behandeling van Botox nam in de meeste gevallen de frequentie van de migraineaanvallen fors af.

 

http://www.faceland.nl

Content marketing is veelzijdig

Content marketing is een duidelijke en zeer veelzijdig onderdeel binnen internet marketing. Zonder content marketing geen inhoud (content) en zonder inhoud geen bezoek op uw website(s). Content marketing staat voor het creëren en delen van waardevolle, in principe gratis, inhoud om klanten aan te trekken en om te zetten naar blijvende en vaak terugkerende klanten. Het doel is dat deze klanten regelmatig van uw diensten of producten gebruik maken. De aard van de inhoud die u met content marketing geproduceerd heeft, is nauw verwant aan wat je diensten of producten zijn. Met andere woorden, content marketing zorgt ervoor dat je uitstraalt wie of wat je bent.

Hoe ziet content marketing er uit?

Indien je verantwoordelijk bent voor de online marketing van je bedrijf en dit een succes wilt maken (en wie niet op dit punt), kun je niet ontsnappen aan het gebruik maken van content marketing. Het is overal nodig, waar je maar kijkt, of luistert.

Om bovenstaande punten invulling te geven en succesvol om te zetten is content marketing noodzakelijk.

Content marketing voor het bedrijf

Er zijn vele manieren om je op het internet te profileren met content marketing. Via websites, door te bloggen, met behulp van video´s (bijv. YouTube), e-mail nieuwsbrieven, white papers, gratis rapporten, en nog meer. Dit maakt het concept van content marketing niet eenduidig en niet altijd even eenvoudig. Het is belangrijk om altijd als uitgangspunt dat je potentiele kopers (consumenten) in eerste instantie op zoek zijn naar informatie die antwoord geeft op hun “probleem” (vraagstelling) en niet naar een verkooppraatje. Het vertrouwen, geloofwaardigheid en de autoriteit die content marketing creëert moet voorkomen dat er een bepaalde weerstand ontstaat. Het moet voorzien in het verstrekken van een basis introductie met de voordelen van een bepaald product of dienst. Om dit te bereiken worden producten en diensten met behulp van content marketing vaak gepresenteerd zonder direct een verkoopgevoel uit te stralen. Door dit te mengen met informatie en promoties, wordt vertrouwen gewonnen en krijgen klanten een band (natuurlijk bestaan er web shops die “standaard” producten verkopen en die zeer direct promoten). Het begrip “Content is King” is elementair, maar voordat dit bereikt is gaat er redelijk wat tijd zitten om de juiste content marketing strategie, als onderdeel van internet marketing, tot een succes te maken. Content marketing is onderdeel van internet marketing en daarbinnen hoort ook SEO. En SEO heeft tijd nodig. Daarom hebben de resultaten van je content marketing inspanning tijd nodig.

Zoekmachine optimalisatie

Het voor de meeste belangrijk om goed te vinden zijn in Google. Dit is natuurlijk niet zo gek, want google is de meest gebruikte zoekmachine momenteel. Het is dus ook voor veel bedrijven belangrijk om een goede online vindbaarheid te hebben. Voor de bedrijven met een webshop is dit vaak nog net wat belangrijker. Als je iets online verkoopt wil je al helemaal dat jouw website als eerste te vinden is in de resultaten. Op deze manier is de kans ook veel groter dat de mensen naar jouw website toe gaan en daar vervolgens de producten kopen die ze opgezocht hadden.

Zoekmachine optimalisatie is daarom datgene wat de meeste bedrijven willen doen. Het is echter best lastig om ervoor te zorgen dat je hoog te vinden bent in Google. Het beste is om ervoor te zorgen dat je het uitbesteed aan een bedrijf dat gespecialiseerd is in zoekmachine optimalisatie. Op verschillende manieren kun je dan hoger terecht komen in Google. Dit kan gedaan worden met behulp van het inzetten van een online marketing bedrijf. Deze bedrijven zijn gespecialiseerd in het verbeteren van de online vindbaarheid. Het vereist vaak een speciale expertise om ervoor te zorgen dat het zo goed mogelijk gedaan wordt.

Het is ook mogelijk om er zelf tijd in te steken, maar als je daar te weinig kennis van hebt dan gooi je een hoop geld weg, want er moet vaak wel wat geld in worden geïnvesteerd. Hierbij moet je denken aan de betaalde zoekresultaten die je op Google kunt krijgen. Hier moet je een bepaald budget voor instellen. Als dit niet goed ingesteld wordt dan is de kans vrij groot dat je er een hoop geld in investeert zonder dat je er daadwerkelijk wat uit kunt halen. Met een bedrijf dat het voor je doet ben je vaak wel verzekerd van een goed resultaat.

http://www.e-conomy.nl

Uw leadgeneratie heeft hoge conversie dankzij gekwalificeerde leads

De vraag mag het een onsje meer zijn in 2015, doet u wellicht denken aan slager of beenhouwer (zoals men in België zegt) maar zeker niet aan externe leadgeneratie? Bij leadgeneratie is dit precies hetzelfde, alleen gaat het dan niet over de hoeveelheid om het kwaliteitsniveau. Leads die goed gekwalificeerd zijn mogen wat duurder zijn, omdat de verkoper die naar de klant gaat veel makkelijker scoort. Niet het scoren gaat makkelijker, maar er wordt meer omzet binnengehaald door de firma met minder inspanning. Goed leadgeneratie partijen kunnen een binnendienstmedewerker uitsparen. Afhankelijk van het product of dienst wat wordt verkocht moet er gekeken worden naar de hoeveelheid te verwachten leads. De serieuze leadproviders maken hier een studie van en zullen in overleg met de klant bepalen wat de kwalificatiecriteria gaan worden voor de leads. Een voorbeeld hiervan is de zonnepanelen branche. Als je weet dat er door bedrijven en particulieren 20000 per maand wordt gezocht, dan kan er worden terug geredeneerd naar concrete business. Dit zou betekenen dat een leadprovider 600 informatieaanvragen of leads kan genereren. Door de kwalificatiecriteria duidelijk op het netvlies te hebben, zal het aantal netto leads worden gereduceerd tot mogelijk 50 leads. Maar dit zijn dan wel leads waar de verkoper met een order naar huis gaat.

Kwaliteit leadgeneratie

Deze manier van werken zorgt ervoor dat de kosten voor lead veel hoger zijn, dan bij de generieke leadproviders.
Deze verkopen 600 leads en daarvoor moet aan het einde van de maand voor worden betaald. Het vervelende voor de leadprovider is wanneer de klant failliet gaat. In het bijzonder in de zonnepanelen wereld zijn de subsidies vervallen en zijn er veel ‘cowboy-bedrijven’ omgevallen. De bedrijven die blijven bestaan, zijn de bedrijven die ook de serieuze, exclusieve leadprovider hadden geselecteerd. Overigens is het ook voor de potentiele klanten die zonnepanelen gaan kopen belangrijk dat er een betrouwbare leverancier op de proppen komt. Als deze na een aantal maanden failliet gaat, zoals nu in de zonnepanelenwereld, moet je als klant naar de fabrikant bij problemen, maar die zit slechts in China.

Algemene informatie leadgeneratie

Moet de prijsstelling leiden tot winst op korte of op lange termijn? Wat kost het om het product te maken of de dienst te leveren? Is de totale vraag in de branche aan het stijgen, aan het dalen of stabiel? Welke korting moet worden verleend? Bestaat er een marksegment dat bereid is een hogere prijs te betalen? Black hat bedrijfjes kunnen een aanbod doen om tegengesteld te werken in het kader van linkbuilding. Het is zaak om hiervoor op te passen. Zij gaan voor uw organisatie zoveel mogelijk ‘niet relevante’ linkjes aanleggen naar de site van uw concurrent. Lijkt op zich misschien een goed idee, maar de concurrent kan dit ook bij u doen. Google heeft hier ook over nagedacht en telt deze links niet mee. Dit houdt in dat u geen voordeel heeft, maar uw concurrent ook geen nadeel.

Meer informatie: https://www.virgoleads.com/

Internet marketing de hele week

Internet marketing is niet iets dat je vandaag bedenkt voor een campagne, zoals vaak bij traditionele marketing, en na de campagne weer afgerond is. Internet marketing is noodzakelijk voordat een website online gaat, tijdens de fase waarbij de website naar een hogere ranking geholpen wordt en nog steeds vanaf het moment dat de toppositie bereikt is. Wanneer men een website vergelijkt met een campagne dan is internet marketing voor de website gedurende de gehele levensloop van deze website actief zoals traditionele marketing dit is gedurende een campagne.

Activiteiten internet marketing gedurende ontwerp en online gaan

Voordat een website moet, als onderdeel van internet marketing, er vastgelegd worden hoe en wat de website moet zijn. Er moet geanalyseerd worden wat exact de doelgroep is, wat deze doelgroep wil en hoe deze doelgroep denkt en handelt. Wanneer dit volledig in kaart is gebracht, is het van belang om een analyse van de concurrentie te maken. Hoe profileren ze zich, wat maakt hun uniek, wat zijn hun prijzen/tarieven, enz. Op basis van deze analyse moet een plan opgesteld worden om het onderscheidt en het unieke tegenover de concurrenten neer te kunnen zetten. Wanneer in beeld gebracht is wie en wat de doelgroep is en hoe men zich kan onderscheiden van de concurrentie, wordt aangevangen met het schrijven van teksten die hierop anticiperen. Nadat dit gereed is worden de passende afbeeldingen en video´s gezocht en kan met behulp van content marketing, een zeer belangrijk onderdeel van internet marketing dit geheel samengesteld worden. Internet marketing is ook noodzakelijk om de richtlijnen ten behoeve van de zoekmachines goed te interpreteren en te volgen. Wanneer een website online staat, is het van groot belang dat deze website voldoet aan de zogenaamde on-page richtlijnen. Deze richtlijnen hebben invloed op de titel, de beschrijving, de headers, het aantal keren dat het belangrijkste zoekbegrip voorkomt in de tekst en de lengte (aantal woorden). Binnen deze richtlijnen is het ook nog eens van belang op welke plaats deze zoekbegrippen geplaats zijn (bijv. het sterkst op positie 1 in de titel, vooraan in de beschrijving, enz.).

Activiteiten internet marketing om hoge ranking te verkrijgen

Nadat de “perfecte” website online staat en aangemeld (geïndexeerd) is aan de zoekmachines, moet aangevangen worden met het off-page deel binnen internet marketing. Regelmatig moeten artikelen met relevante inhoud op relevante, externe, websites geplaats worden, binnen relevante categorieën. Dit onderdeel van internet marketing noemt men artikel marketing. Overigens dienen de artikelen iedere keer een andere inhoud te hebben. Wanneer uiteindelijk een toppositie is bereikt, houdt internet marketing niet op. De zoekmachines verwachten regelmatige aanvullingen en wijzigingen op de website en af en toe een nieuw artikel op een externe website met een verwijzing. Het is duidelijk dat internet marketing de hele week doorloopt.

Effectieve websites ontwerpen voor leadgeneratie en Kundenakquise

Een website maken is één; zorgen dat mensen deze ook bezoeken is iets anders. Maar de webgebruikers van nu vertrekken snel als de site hun niet voldoet. Dus alle moeite voor niets om leads te kunnen genereren via leadgeneratie of in Duitsland via Kundenakquise. Willen bedrijven bezoekers trekken, dan moeten ze actief promotie voeren voor hun website in gedrukte en radio- en televisiereclame, en via reclame en koppelingen op andere sites. Ze moeten genoeg waarde en enthousiasme creëren zodat consumenten naar de site komen, er een tijdje blijven en terugkomen. Dit betekent dat bedrijven hun site voortdurend moeten bijwerken om deze actueel, fris en spannend te houden.

Kundenakquise en hoog ranken

Voor sommige soorten producten is het gemakkelijk om bezoekers te trekken. Consumenten die een nieuwe auto, computer of financiële diensten willen kopen, staan open voor informatie en marketinginitiatieven van aanbieders. Voor aanbieders van producten die minder betrokkenheid vereisen, is het een grotere uitdaging om bezoekers te trekken. Een veteraan merkt op: ‘Als je een computer zoekt en een banner krijgt met de tekst: “We hebben de twaalf beste computers die je kunt kopen op een rij gezet”, zul je op die banner klikken. Maar wat voor banner zou voor een consument aanleiding zijn om dentalfloss.com te bezoeken?” Dit doen ze wel op een website van Smell-Well.net. Voor producten waarvoor weinig belangstelling is, moet het bedrijf een bedrijfswebsite creëren om klantvragen te beantwoorden en goodwill op te bouwen. De website is dan een aanvulling op de verkoopinspanning via andere marketingkanalen. Een belangrijke uitdaging is: een website ontwerpen die op het eerste gezicht aantrekkelijk en interessant genoeg is om aan te zetten tot herhaald bezoek. De tekstgerichte websites van het eerste uur zijn de laatste jaren grotendeels vervangen door grafisch geavanceerde websites die tekst, geluid en animatie bieden. Als elektronische aanbieders nieuwe bezoekers willen trekken en willen zorgen dat ze terugkomen, moeten ze aandacht schenken aan zeven belangrijke factoren van effectief websiteontwerp. We zetten ze op een rijtje

1. Inhoudelijk materiaal (content): tekst, beeld, geluid en video op de website.
2. Gemeenschap (community): de manieren waarop de site communicatie tussen gebruikers mogelijk maakt.
3. Maatwerk (customisation): de mate waarin de site is toegesneden op verschillende gebruikers of waarin de gebruikers de site kunnen personaliseren.
4. Communicatie: manieren waarop de site communicatie van site naar gebruiker, van gebruiker naar site of in twee richtingen mogelijk maakt.
5. Verbinding (connection): de mate waarin de site is verbonden met andere sites.
6. Handel (commerce): in hoeverre de site commerciële transacties mogelijk maakt.

Kundenakquise website moet aantrekkelijk zijn

Op zijn minst moet een website gemakkelijk te gebruiken en fysiek aantrekkelijk zijn. De vakterm hiervoor is Usability. Daarnaast moet een website ook interessant, nuttig en stimulerend zijn. Uiteindelijk bepaalt de waarde van het inhoudelijk materiaal de aantrekkelijkheid voor de bezoekers, waardoor ze langer blijven en terugkomen voor meer. Effectieve websites bevatten nuttige informatie in meerdere lagen, interactieve instrumenten die kopers helpen interessante producten te zoeken en te evalueren, links naar andere verwante sites, veranderende promotieaanbiedingen en amusementsfuncties die op relevante‚ wijze de aantrekkelijkheid vergroten.