Huishoudelijke taken leiden een op de vijf werkzoekenden af ​​van het zoeken naar werk

vacatures

Werk zoeken is ook werk!
Dit is belangrijk om te onthouden bij het solliciteren naar een baan.
“De meest voorkomende reden die het zoeken naar een baan afleidt, is dat mensen persoonlijke en huishoudelijke taken noemden. Dienst voor het vinden van een goedbetaalde baan ontdekte van werkzoekenden wat hen ervan weerhoudt een baan te zoeken. 1600 economisch actieve respondenten namen deel aan de peiling.”

4 op de 10 mensen die een baan zoeken, melden afleiding. De meest genoemde waren persoonlijke en huishoudelijke taken: ze leiden 19% van de werkzoekenden af ​​van het zoeken naar werk. Elke tiende klaagde over vermoeidheid, overwerk en een slechte gezondheid. Computers, sociale media en instant messengers werden door 7% als afleiding genoemd. Persoonlijke kwaliteiten: luiheid, onzekerheid en onverantwoordelijkheid – voorkomen dat ze op zoek gaan naar een baan 6% van de respondenten. Nog eens 6% van de respondenten is van mening dat het moeilijk is om een ​​baan te vinden vanwege een gebrek aan kennis van het proces zelf. Hobby’s en hobby’s verhinderen dat ze op zoek zijn naar een baan 4% van de respondenten. 3% van de respondenten merkte op dat goed weer, tv en veelvuldig telefoneren hun zoektocht naar werk belemmeren. 2% van de mensen noemde vrienden als afleiding bij het zoeken naar werk. Andere redenen belemmeren de tewerkstelling van 2% van de respondenten.

Niets kan 54% van de respondenten ervan weerhouden een droombaan te vinden. De afwezigheid van afleiding werd vaker door vrouwen dan door mannen gerapporteerd (respectievelijk 56 en 51%). Werkzoekenden boven de 45 zijn het meest georganiseerd: 60% van hen wordt niet afgeleid van het zoeken naar werk. Het niveau van zelfdiscipline neemt toe met de groei van de inkomsten: 49% van de Russen met een salaris tot RUB 30.000 heeft geen afleiding. en 56% van de respondenten verdienen van 50.000 roebel. per maand.

In vergelijking met eerdere studies groeit het aantal mensen dat niet kan worden belemmerd bij het zoeken naar werk: 35% in 2013, 47% in 2015 en 54% nu. Het percentage mensen dat wordt afgeleid door computers, sociale netwerken en instant messengers is gehalveerd: in 2015 – 14%, nu – 7%. “

https://www.vindazo.be

Area Manager Rechtsbijstand Vlaams-Brabant/Limburg

Introductie

De sleutel tot ons succes? Onze 250 medewerkers. De kwaliteit van hun dienstverlening is direct gerelateerd aan klanttevredenheid en onze voortdurende groei.

Wat ons zo bijzonder maakt, is de universitaire sfeer, de open sfeer, die werk en privé combineert. D.A.S. inspireert en ondersteunt ieders professionele en persoonlijke ambities.

Voor de regio’s Vlaams-Brabant en Limburg zijn we op zoek naar:

Regiomanager Rechtsbijstand Vlaanderen Brabant / Limburg (m / v / x)

Je hebt zakelijk gevoel, resultaatgericht en bent op zoek naar een dynamische organisatie met een humanistische schaal.

Functie

Als regiomanager beheert u relaties met verzekeringsmakelaars in uw regio. Je bent een professional die verkoopondersteuning biedt aan verzekeringsmakelaars. Je begeleidt en zorgt voor een goede samenwerking tussen de makelaar en D.A.S. Je zet marketingactiviteiten op, bemiddelt in documenten en adviseert oplossingsgericht. Je organiseert bemiddelingsactiviteiten en trainingen.

  • Je bent verantwoordelijk voor het behalen van verkoopdoelen en het leveren van topservices.
  • Je rapporteert aan de bedrijfsleiding.

Profiel

  • Je hebt een diploma hoger onderwijs en / of relevante verzekeringservaring.
  • Je bent een professionele en betrouwbare persoon, eerlijkheid is de belangrijkste waarde.
  • Je woont liever in de buurt en hebt al een bepaald netwerk in de buurt.
  • Communicatie, energie en enthousiasme zijn wat andere mensen jou omschrijven.
  • Nieuwe mensen ontmoeten is een natuurlijk talent.
  • Je hebt keer op keer met succes machtige mensen overtuigd.
  • U kunt energie halen uit verkoop en goede prestaties.
  • Met een sterke zelfdiscipline en efficiëntie is alles altijd in orde.
  • Hoewel u zelfstandig kunt opereren, kunt u bijdragen aan teamleden.
  • Klantvriendelijkheid en het leveren van meerwaarde zijn voor u vanzelfsprekend.

Aanbod

Groeiende bedrijven worden gedomineerd door vertrouwen en kwaliteit van leven (flexibele werktijden, extra vakantiedagen, aantrekkelijke werkomgeving).

Het verhaal van aanhoudend zakelijk succes in een voortdurend veranderende markt zal u professionele uitdagingen brengen.

Voor deze functie bieden we een contract van onbepaalde duur, een competitief salaris met bonusplan en tal van extralegale voordelen (aankoop bedrijfswagen, groepsverzekering, smartphones, laptops, …).

https://www.vindazo.be/vacatures/area-sales-manager.html

Zorg voor een interim inkoper tijdens de drukste periodes in het jaar

Zit u als bedrijf in de drukste periode van het jaar of heeft u een piekmoment en kunt u wel wat hulp gebruiken? Dan is een interim inkoper de perfecte oplossing. Wanneer u handen te kort komt om uw doelen te bereiken, is het fijn als er professional met u mee kan kijken en u uit de brand kan helpen. U wilt tenslotte niet dat uw werkzaamheden stil komen te liggen en vertraging oplopen. Wanneer u wel wat extra hulp kunt gebruiken, kunt u altijd bij een specialist als INSINC terecht voor inkoop detachering. Dit bedrijf zorgt voor vakman of vakvrouw die zijn of haar vak verstaat en goed binnen uw team past. Zo gaan uw werkzaamheden te allen tijde door en loopt u als bedrijf geen omzet mis.

Inkoop detachering van hoog niveau

INSINC is een inkoopadviesbureau waar u terecht kunt voor inkoop detachering. Wanneer u een interim inkoper in huis haalt van deze specialist weet u zeker dat uw inkoopsucces succesvol voortgezet wordt. De specialisten die dit bedrijf levert, hebben de nodige expertise en professionele knowhow in huis, maar passen ook binnen uw bedrijf en het team waarmee ze gaan werken. Ook worden ze geselecteerd op het feit dat ze alleen en in groepsverband kunnen werken. Dankzij hun expertise kunnen ze de grote lijnen uitstippelen. INSINC kijkt voor hun inkoop detachering naar doeltreffendheid, flexibiliteit en enthousiasme. Hierdoor zijn is elke interim inkoper multi-inzetbaar.

Neem contact op voor een interim inkoper

Wanneer een van uw inkopers ziek thuis zit of als u het onverwachts drukker hebt, dan zijn extra handen altijd handig. U wilt dan wel dat u iemand in huis haalt die weet wat hij of zij moet doen zodat u zich bezig kunt houden met uw eigen werkzaamheden. Heeft u interesse in een interim inkoper van INSINC voor uw organisatie? Dan kunt u eenvoudig contact opnemen met een van hun medewerkers. Zij bespreken graag de mogelijkheden met u op het gebied van inkoop detachering.

Matroos Operationele Dienst

Dit ga je doen

Heb je minimaal een vmbo-diploma op het leertraject voor de raamwerkbranche? Zie je je toekomst op zee? Als matroos-gevechtseenheid van de Koninklijke Nederlandse Marine ben jij de “ogen en oren” van marineschepen.

Als matrozen gevechtsdienst neem je deel aan zeil- en gevechtsschepen. Samen met je teamgenoten houd je het grote gebied rond het ruimteschip nauwlettend in de gaten. Je kunt vanaf de brug uitkijken en je kunt ook gebruikmaken van hightech apparatuur. Als operator van maritieme beelden en luchtfoto’s kunt u bijvoorbeeld radarbeelden volgen van zee- en luchtverkeer in de buurt van schepen. Als onderwaterbeeldoperator kunt u sonarapparatuur bedienen om onderzeeërs te detecteren. Natuurlijk duurt het maritieme werk 24 uur per dag, 7 dagen per week, dus er zijn ploegen ‘s nachts en in het weekend. Daarnaast kun je ook diverse secundaire taken krijgen, zoals het assisteren bij de landing van luchtlandingshelikopters, .50 machinegeweerschieters of je kunt lid worden van het boarding team.

Hier ga je werken

  • Je werkt voornamelijk in bruggen en commandocentra van marineschepen die de wereld rond varen.
  • Je training duurt ongeveer een jaar en omvat:
  •  9 weken maritieme militaire training;
  • De eerste thematraining (EVO) in 8 weken;
  • Stage op marineschepen gedurende 8 maanden.

Jouw profiel

VMBO Kaderberoepsgericht, VMBO Gemengd, VMBO Theoretisch, MBO 2, MBO 3, MBO 4, HAVO

Voorbereidend Middelbaar Beroeps Onderwijs, Kaderberoepsgerichte leerweg of Middelbaar Beroeps Onderwijs niveau 2.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/solliciteer.html

Baliemedewerker bij de KVK

JOBOMSCHRIJVING

Dit is jouw kans om frontoffice medewerker te worden bij de Kamer van Koophandel in Breda! Wil je € 15,42 per uur verdienen? En wil je volgende maand beginnen? Lees dan verder.

Wat ga je doen als frontofficemedewerker van de Kamer van Koophandel?

Je bent het visitekaartje van de Kamer van Koophandel, en jij en je collega’s praten met de ondernemers die ingeroosterd worden. U beoordeelt, aanvaardt en registreert een verklaring in het ondernemingsregister. Je bent erg flexibel als frontofficemedewerker. Je voert dialogen met verschillende ondernemers, geeft relevante informatie in de dialoog en geeft ondernemers suggesties bij de eerste stap van het starten van een bedrijf. Dit doe je samen met collega’s in de elastische pool. Je werkt meestal in Breda, je bent flexibel en bereid om te werken in andere KVK-kantoren (ook Den Bosch en Rotterdam). In deze rol ben je minimaal 5 dagen (40 uur) per week vrij.

Wat neem je mee naar de KVK?

– Je hebt minimaal een vervolgopleiding afgerond (bij voorkeur met een juridische of hotelachtergrond); -Je bent bereid om volledig op kantoor te werken (er is voor deze functie geen mogelijkheid om thuis te werken); -Je hebt een representatieve en klantgerichte instelling; -Je hebt het vermogen om met klanten te werken Persoonlijk contactervaring, bij voorkeur als baliemedewerker, en direct fulltime aan de slag

Waar mag jij op rekenen als Frontoffice medewerker?

Als frontofficemedewerker in Breda volg je het trainingsprogramma van de Kamer van Koophandel. Daarnaast dien je ook deel te nemen aan de nodige cursussen en trainingen, en hiervoor een examen af ​​te leggen. Daarnaast ontvang je: – uitzendovereenkomst tot 1-3-2021 (verlengbaar); – totaal uurloon 15,42 euro; – fulltime werk (geen avonden of weekenden); – kun je deelnemen via de Kamer van Koophandel en Goodhabitz en andere instellingen (Online) trainingen; -Volledige reiskostenvergoeding met openbaar vervoer

https://www.vindazo.nl/keywords/baliemedewerker.html

Een cursus persoonlijke ontwikkeling voor leidinggevenden en werknemers

Bij de How Company kun je een cursus persoonlijke ontwikkeling boeken die voor zowel leidinggevenden als werknemers grote veranderingen kan veroorzaken. Dit zijn goede veranderingen, want als je jezelf beter leert kennen en weet wat je motiveert, dan kun je deze positieve ontwikkelingen ook overdragen aan je collega’s. Tijdens een cursus persoonlijke ontwikkeling vraag je jezelf constant af hoe je jezelf kunt blijven ontwikkelen en dat betekent dat je altijd vooruit gaat en niet meer stil komt te staan.

Hoe leidinggevenden profiteren van een cursus persoonlijke ontwikkeling

Misschien denk je als leidinggevende dat jouw team meer zal hebben aan persoonlijke coaching dan jij, maar niets is minder waar. Tijdens een dergelijke cursus leer je wat je eigen gebruiksaanwijzing is, maar kun je ook gemakkelijker de gebruiksaanwijzingen van anderen leren kennen. Heb je dat onder de knie, dan zal je je team beter kunnen leiden en motiveren en zal je tijdens je carrière minder obstakels tegenkomen. Als manager moet je tot je team kunnen doordringen en je moet ze kunnen bereiken en tijdens een cursus persoonlijke ontwikkeling realiseer je je hoe.

Geef je werknemers persoonlijke coaching

Geen baas zit te wachten op een team dat stil staat, dat zich niet ontwikkelt en dat niet gemotiveerd is. Als je je werknemers persoonlijke coaching aanbiedt, kun je ze helpen bij het verwezenlijken van hun dromen. Hierdoor zullen ze ook op zakelijk vlak weer gemotiveerd zijn en kunnen werken met een duidelijk doel voor ogen. Door ze de vrijheid te geven zichzelf te ontwikkelen zal jij merken dat ze beter hun werk gaan doen. Hier staat wel tegenover dat je ze ook los moet laten als ze een andere weg in wilt slaan. Met een cursus persoonlijke ontwikkeling en persoonlijke coaching word je zelf een betere baas, stimuleer je de ontwikkeling van jezelf en je team en gaan je teamleden snel weer fluitend naar het werk.